Medyum Yorumları – Gerçek Medyum - Medyum Şikayet Sitesi

Medyum Baransel

Medyum Baransel Şikayet
Sosyal medyaya itibar etmeyin, medyum şikayet sitesi kesinlikle doğru bilgiyi verecektir. İyi büyü yapan insanları karalama yöntemi olarak, genelde sosyal medya kullanılır. Medyumları şikayet etmek için oluşturulan platform, sizin güvenilir insanlara ulaşmanızı hedefler. Türkiye’de büyü yapan hocalara karşı son zamanlarda bir merak var aslında. İnsanların çıkış noktası haline gelmelerini anlayışla karşılamak gerekir. Herkesin beklentisi farklı olabilir. Erkek medyum şikayet edebilirsiniz. Aynı zamanda kadın medyum şikayetinde bulunmanız mümkündür. Her ne kadar ayrımcılık gibi görünse de öyle değil. Kadınlar, bazen bayan medyum arayışına giriyor. Erkeklerde aynı düşüncedeler ve her insan sorunlarını herkese anlatamıyor. Bu yüzden, tüm kişilerin faydalanabileceği medyumlar hakkında detaylı bilgiler var.

Şikayet Edilen Medyumlar
Her ne kadar işini düzgün yapanlar olsa da, bunların yüz karaları da yok değil. Kesinlikle güvenilir ve gerçek kişilere ulaşmanız için sizden gelenleri yayınlamaktayız. Medyum şikayet etmek için yapmanız gereken, sitemizdeki yorumlar bölümüne yazı yazmak olacaktır. Ayrıca sormak istedikleriniz ve çok daha fazlası için yazabilirsiniz. Bilgiler paylaştıkça güzeldir ve kimsenin dolandırılmasını istemeyiz. Medyum şikayetlerinin genellikle Türkiye’nin farklı illerden olduğu gözlenmiştir. Şarlatan medyumlar ve dolandırıcı hocalar hakkında düşündüklerinizi paylaşın. Ayrıca çevrenizde bu tarzda dolandırıcılık ve kandırılma olaylarına maruz kalanlar varsa bildiklerinizi aktarın. Hiç kimse gerçek ismini vermek zorunda değil, takma adınızla insanların faydalanabileceği bilgileri yazabilirsiniz.

Türkiye’de Şikayet Edilen Medyumlar Kimlerdir?
Hoca şikayetleri sitesinde, size aktarılanların tamamı halk tarafından gelen gerçek bilgilerdir. İstenilen sonuçlara ulaşmak için beklemeyin. Adım atmalısınız. Büyü yaptırmada önce yapılması gereken şeyler hakkında, medyum şikayetlerine bakmak ilk sırada olmalıdır. Şikayet edilen hocalar ve medyumlar, oldukça zararlı işler yapmıştır haliyle. Bu yüzden aklınızdan geçirdiklerinizi ve yaşadıklarınızı, diğer kişilerin şarlatanlarla karşılaşmaması için paylaşınız. Türkiye’nin en büyük illeri İstanbul, Ankara ve İzmir ağırlıklı medyum şikayet konuları geldi. Büyü yapıyorum diye insan dolandıranlar, muska yazan şarlatanlar, vefk işlemi uygulayan sahte hocalara kesinlikle kanaat etmeyin. Doğru bilgiyi, medyum şikayet platformunda bulacağınızı unutmayın ve tavsiye ederek gereken bilginin paylaşılmasını sağlayın.

13 thoughts on “Medyum Baransel
  1. arkadaşlar selam şu güne kadar hangi işe girdiysem elime yüzüme bulastırdım malesef, girdiğim işlerde kalıcı olamıyordu ve birkaç kez dükkan açma teşebbüsünde bulunmama rağmen hiçbir zamn dikiş tutturamadım vede battım malesef, ancak bunun sbebının bende değilde baska seyler olabileceğini öğrendim zamanla araştırmalarım sonucu vede medyum olcay tarafından tedavi edilmek istedim belki bi umut işe yarar diyerek, kendisi ile görüştüm ve bana vefk tedavisi ni uygulayacagını bana özel dualar hazırlayacağını belirtti ne isterse yaptım ne sorduysa söyledim saolsun bana duaları hazırladı, arada bi süre geçti, çok güzel bir işe girdim vde işimde yükseldim allaha şükür medyum olcay cok saol sayende suan calısıyorum.. 05323671325 buda numarası.

  2. herkese merhaba dostlar ben ankarada keçiören den aykut. arkadaşlar bazı yorumlarda rastladım bır cok kısı guvenılır bi medyum bulamamktan yakınmıs bazıları da numara sormus. arkadaşlar öncelıkle ben 0553 371 89 94 bu numaradan medyum burak hoca ile çalışıyorum. kendısı son derecede iyi ve dürüst bi medyum. yaptıgı ıslemler kısa surede cıkıyor. kendısını size önerırım. görüşün bence bi kez de olsa yanı en azından kendısını tanımıs olursunuz kafanıza yatarsa calısırsınız yatmazsa calısmazsınız. herkese hayırlı şifalar..

  3. 41 yasındayım su yasıma kadar hiç bi evliik yaşamadım hep son noktada bi pürüz çıktı acaba büyü mü yapıldı diye düşünmekteydim cunku tam evlenecekken bişeyler oluyodu ayrılıyordum. artık canıma tak etmişti resmen evde kalmıştım ama sorun ne diyede araştırıyordum, sonrasında medyum burak hoca ile internet sayesınde tanıstım bana yardım edebilecegini dusundum vazıyetı bır bır anlattım, durum benım ıcın cıddıydı her nekadar okadar önemli gibi gözükmesede yaşım 41di ve bütün arkadaslarım telli duvaklı gelin olmustu bı ben kalmıstım. en sonunda medyum burak hoca bana evlilik celbi ile yardımcı oldu, hazırlık aşamasından sonra bekleme aşamasına geçildi, şuan 56. gündeyim vede gözle görülür bir şekilde çevremdeki erkeklerde bi artık var artık çok daha mutluyum birçok erkek gözünü benden alamıyor çok sağolun hocam 0553 371 8994

  4. hayırlı günler hocamı googleden buldum numarasuda 05397094837. baştan anlatayım sizede ben 1.5 yıllık evliyim severek evlendik ve şuan 9 aylık bir oglumuz var fakat evlatlık oldugu analıgı aşırı kıskanclık yapıp her türlü boşatmaya calıştı yapamayınca büyülere sardırdı kendini etkilide oluyor hic yok yere eşim kavga cıkartıp beni dövüyordu bebegimizi sus diyor ne ilgi ne bir yakınlık resmen düşmanız ona anasına bir laf dahi söyletmiyo digeride gülüyor halime spnrada özür dileyip aglıyordu ne oluyordu  bilmiyorum kendimi tutamıyorum diye boşanmayıda kabul etmiyordu yinede hic dokunmak dahi istemiyordu sonudna hakan büyük hocam bana soğutma büyüsüyle yardım etti ve şimdi çok iyiyim 

  5. 1 yıl önce kendime bir iş yeri açtım, hem ailemin hemde benim yıllardır biriktirmiş olduğum dişimden tırnağımdan artırdığım emeklerimle bu işyerini açtık, ancak uzun bir zaman geçmesine rağmen işler bit türlü istediğim gibi gitmiyordu, bu işe girmeden önce hedeflediğim seviyeye bir türlü erişememiştim ve moral anlamında çöküntüdeydim. derken medyum hakan hoca hakkında intenetteki yorumları okudum. denemekten zarar gelmez diyerek kendisiyle görüştüm. vefk yöntemi ile bana yardımcı oldu aradan çok geçmeden resmen bi sihirli deynekle dokunmuşcasına günlerim dolu dolu geçmeye başladı işlerim açıldı çok sagolun medyum hakan bey işleri kötü olanlar bu hakan beyin numarası hocam 0539 709 48 37

  6. Sevdiğim kocam beni aldattı birbirimizi çok severek kaçarak evlendik ama bu durum karşısında ayrıldım. Sonra ne kadar çok sevdiğimi onsuz yapamayacağımı anladım ve olay hocayı buldum 05323671325. Sabun büyüsüyle aramıza giren pis kadını 16 günde ayırdım öyle çabuk etki etti ki o kadını domuz gibi görecğini söylemişti olcay bey. Hocamın dediklerin hepsi çıktı. Kocamla yeniden evlendik ve artık bana inanılmaz sadık biri oldu çok mutluyum teşekkürler.

  7. kesinlikle vefk ve kaşık büyüsü yaptıracak olan arkadaşlar sizlere kesinlikle ve kesinlikle vefk ve kaşık buyusunun adeta duayeni olmus olan medyum hakan büyük hocayı önermek istiyorum ben su zamana kadar medyum hakan büyük hocaya vefk ve kaşık büyüsü yaptırdım iki işlemde de yüzde yüz çözüm buldum. baska bir medyumla da görüşmüştüm daha önce çok uçuk bir fiyat söyledi bende medyum hakan büyük hoca ile çalıştım, arkadaslar sunu anlayın her pahalı fiyat çeken adam gerçek medyum degildir, 0539 709 48 37 numarasıda bu medyum hakan büyük hocanın. kesınlıkle öneririm sizlere baskalarıyla calısıp dolandırıcıların kol gezdiği bu dönemde dolandırılmayın..

  8. 0532 367 13 25 bu numara medyum olcay hocaya aittir baska kımseler ile karıstırılmasın ben de medyum olcay hoca ile çalıştım arkadaşlar işlerim iyi gitmiyodu cok durgundu pıyasalar genel anlamda ancak medyum olcay hocaya vefk uygulattım uygulattıktan sonra da pıyasaların durgunlugu devam etmesıne ragmen medyum olcay hoca nın yapmıs oldugu vefk etkısını gösterdı kımse iş yapamazken benım işlerim en yogun halini aldı geçrekten mucızevı bir başarı bence bu kendısını mutlaka arayın siz de benım gibi vefk uygulatın işleriniz açılsın..

  9. arkadaşlar herkese selam. ben bebek büyüsü yöntemini uygulatacaktım çok ama çok önemli bir durumdu mutlaka bu karşımdaki şahsı kontrolum altına almam gerekıyordu. bu yuzden asla ama asla hataya yer vermek istemıyodum en önemlısı dolandırılmamam lazımdı cunku bır kez daha baska bı medyum ıle calısacak param yoktu. ben de medyu m olcay hocada karar kıldım aylar suren arastırmalarım sonucunda. 0532 367 13 25 bu numaradan medyum olcay hoca ile görüştüm bebegi yaptırdım ve kontrol etmeyı başardım cok tesekkur edıyorum gerçekten bu bir mucize..

  10. Medyum burak bey numarası 05533718994 hocaya şükranlarımı sunarım eşimle aramızdakiş ciddi nedenler yüzünden ayrılmak istiyordum ama boşnamaya ikna edemedim ne yaptımsa olmamıştı burak hocam bana celp diye bişi yaptı biraz bende geç oldu ama neticeye bakmak lazım dileğim oldu önce soğudu benden ve bugün ayrıldk hocama sonsuz teşekkürler:)

  11. arkadaşlar merhabalar ben neriman 58 yasında afyon karahısardan sızlere yazıyorum allah herkese sıfalar versın allah herkesın yavrusunu korusun ınsallah benım oglum askere gidecektı gıtmeden önce medyum olcay hocanın numarasını aldım mahalleden bı komsudan 0532 367 13 25 aradım bu numarayı oglu ıcın koruyucu vefk yaptırmak istiyodum, saolsun medyum olcay hoca oglumun askere gıdecegını ögrenınce cok büyük bi indirim yaptı, kendısıne bu yuzden tesekkur ediyorum, oglum güneydogu da askere gitti, gecenlerde buyuk bı tehlıke atlatmıs yavrum. bu koruyucu vefk sayesınde ıcım de rahat en azından

  12. arkadaşlar herkese selam ben barkın. arkadaşlar benım normalde büyü ile hiç ilgim alakam yoktur ancak bir gün gerçekten kara sevdaya tutuldum bi kıza. cok ama cok sevdım. dedim ben bu kız için ölürüm de öldürürüm de. yanı ne gerekıyosa yapmaya hazırdım. kaçıracaktım ama o benı ıstemıyodu bu yuzden elım kolum baglanmış durumdaydı yanı elden bişe de gelmıyodu başımı hangı taslara vursam bilemiyodum benım bu durumuma uzulen kuzen allah ondan da razı olsun benım ıcın arastırmıs , 0539 709 48 37 bu numarayı bulmus medyum hakan büyük hocaya ait. verdi aradım anlattım sana dedi kaşık büyüsü yapalım hocamız. dedım yapalım. cok sukur yaptık ve her sey cok guzel oldu o benı ıstemeyen kız suan bana asık. teşekkürler medyum hakan büyük..

  13. mehmet hoca ile işlem yaptırmayı dusunuyorum geçenler de telefonda konustuk cok kibar davrandı sanırım işlem yaptırcam ama hala kafamda soru işaretleri var mehmet hoca sizce nasıl biri.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Yorumlar
Copyright © 2018 Medyum Şikayet - Medyum Yorumları - Gerçek Medyum